claestorneling.blogg.se

Handla om mitt fiske

Södra hyn och Väringen

Publicerad 2015-01-27 19:02:00 i Allmänt,

Underbart med att komma ut och vara på pimpeltävling.
Har nu varit på två pimpeltävlingar.
Börjar med södra hyn igen andra gången den här året.
För mitt eget fiske så gick det inte bra.
Men för Ceder som gjorde sin första tävling för året.
Han lyckades med att bli trea.
Jätte bra jobbat Patrick.
 
 
 Väringen
 
Denna helgen åkte vi Örebro distriktet.
Tävlingen var på värringen en bekantskap.
Fisket på sjön var mycket trögt.
Nästan bara abborrar mellan 10-20 gram.
Även denna tävlingen blev en blygsam placering för mig.
Ingen i bilen hade en lyckad dag.
Vädret var det enda man fick njuta av

 
Jag även tacka sällskapet i bilen för två underbara resor. Det var längesen det var roligt att åka på en tävling.
Nu vill vi ha isar som håller i skaraborg.
Nu är det bara två veckor kvar till mitt första sm start. Ser framemot detta.
 
Heja Tibro SFK 😇
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela